Dagens trening: topptur og skikkelig bøy-økt

Alene på CondiZ i ettermiddag. <3  

Men jeg reiser jo ikke på trening for å ta “late-som-jeg-trener-men-heller-se-søt-ut-i-speilet-bilder”.

Knebøy stod blant annet på programmet i dag og det føltes så LETT! 😀 Det er så deilig når de samme vektene fra forrige uke (som da føltes ut som 20 fjell), den neste uka “bare” kjennes ut som…. tja… 12-13 fjell… ;D

Grunnen til at det kan kalles en “skikkelig knebøyøkt” er fordi det programmet jeg trener inkluderer to bøyeøkter på den samme dagen da jeg skal ha “squat”. Mellom de to øktene blir det “støtteøvelser”, og i dag bestod de blant annet av 5×10 pushups og 3×10 valgfri mageøvelse pluss litt benkpress. Digg <3



“wheeee, sprette-opp-og-ned-med-godkjent-dybde”

2 timer senere var jeg ferdig og da kom jeg hjem til middag alá mamma: Sitron- og peppermarinert kylling med ris, ertepure, hvitløksrømmedressing, paprika og agurk. YUM-YUM! Greit å være hjemme og få servert middag liksom 😉

Tidligere i har jeg hatt kostveiledningstime med en klient, gått årets første topptur også (mer informasjon om FYSAK-prosjektet og toppturer kommer i morgen) og nå skal jeg visst bort til et vennepar av mamma og pappa for å hilse på en 12-13 uker gammel valp! 😀 😀 😀

Snakk om effektiv søndag… ;D

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg