Hei ulven, nå synes jeg du er litt for nærme huset mitt!

Litt over klokken ti i dag kom det to ukjente herremenn på besøk til oss for å fortelle at de hadde observert en ulv labbenes rundt på jordet her… Vi snakker sånn cirka femti meter unna huset liksom.

Jeg var hjemme alene og hadde akkurat vært ute og kastet ball med Lexie så jeg ble mildt sagt ganske forskrekka. Og ikke minst irritert for at jeg ikke hadde sett noe av gråvargen selv!!! 

Men jeg fikk i hvertfall sett sporbevis senere på dagen:

Jeg er glad i dyr og alt sånn altså, men jeg synes de derre ulvevesene kan holde seg unna huset til folk. I tillegg så kommer jeg til å være dødsnervøs neste gang jeg skal ut i skogen for å jogge eller gå tur med hunden.

Men men, bra det er litt action på Finnskogen også.

NU reiser jeg tilbake til Oslo! 

Ha en finfin mandagskveld 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg