Fredagsdate

Siden Fredrik er bortreist og jeg skal jobbe i morgen så blir det en rolig fredagskveld for min del. 

Dagen i dag har bestått av blant annet eksamenslesing og 2,5 timers treningsøkt (inkludert knebøysett X 2 som alene tok 1 time <3 ). Så i kveld er dette daten min:

“Rumble Roller” 

Ettersom jeg jobber helgen så blir det nå to dager treningsfri og mange timer med restitusjon 😉 Det trengs det også! 

Forresten, jeg prøvde meg på mer kakebaking i går kveld og dette ble resultatet:

Mager og sunn banankrydderkake.

Oppskrift kommer i morgen!  Jeg driver også og skriver på et innlegg som heter “kropp og vekt og sånn”, håper å på publisere dette i løpet av helgen! 🙂
Ha en herlig fredag og god helg!

– Silje Bjørnstad –   

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg