Siste godbiter fra Instagram:

1) Nettopp kjørt Fredrik til Gardermoen fordi han skulle på guttetur. Og etter å ha lempet kjæresten sin på en flyplass fordi han skal ut å reise kombinert med å møte på rushtrafikken i Oslo på veien hjem igjen, ja, da ser man slik ut. 😉 

2) Speltlompepizza hawaiian style

3) Kjørte skikkelig “hjemme-alene-jentekveld” for meg selv en av de dagene typen var borte: Sunn banankrydderkake + Titanic

4) Ute på joggetur langs Akerselva her i Oslo en sen ettermiddag. Helt nydelig. 

5) Fikk en artig kommentar på Elixia da jeg stod og tok markløft i sokkelesten tidligere her i uka: “Sexy valg av sokker i dag”. Jeg lo godt! 😀

6) En stk sulten 25-åring sluker en nygrilla kylling – “man kødder ikke med en sulten SIlje”. 

7) Kveldsmat: Til Fredrik fra Silje – egg&baconlove

8) Bilde er fra dagens trening faktisk. Fikk med meg Fredrik på Elixia og med en PT-kjæreste som står og følger med tenker jeg hvertfall ekstra på å “presse knærne ut og stram opp skikkelig!” mens jeg tar knebøy… ;D

 

Følg meg på Instagram: Klikk her!

Og lik min nye Facebook-side: Klikk her!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg