Siste nytt på treningsfronten: Ny pushups-pers og nå skal det perses i mark! :D

Tjohei! 

Jeg har listet opp ulike mål i treningen jeg har ønsker om å oppnå i løpet av 2013. Ett av de målene var 30 pushups og etter en liten “eksamenslesepause-pushupsøkt” i kveld viste det seg at jeg nå kan krysse av det punktet på lista, eventuelt justere det opp! HAH!

Nok et bevis på at bare man vil så er alt mulig. For i dag tok jeg de 30 pushupsene og for meg som ikke hadde sjans i havet til å klare 1 pushup for 8-9 måneder siden (helt sant, jeg bare lå der langflat og skalv i hele kroppen da jeg forsøkte å komme meg opp…) så gir det en veldig god følelse.

Så nå sitter jeg her da, og smiler:

Neida, jeg sitter selvfølgelig sånn:

“Obligatorisk-strekke-hendene-ut-til-siden-glise-bredt-pers-bilde”. Happyface! 😉

Men nå er det et nytt mål jeg skal ha fokus på, nemlig å løfte 100 kg i markløft før 1.juni. Så i de siste ukene av mai måned er det hovedsaklig markløft-trening som gjelder og går det i boks så håper jeg på å klare 2xkroppsvekt i markløft (105 kg). DET hadde vært stas det og 2xkroppsvekt i markløft er ett av målene mine som jeg skal klare i 2013, så det lover godt hvertfall. 

Ellers så er jeg i eksamensmodus for tiden da jeg har eksamen om nøyaktig en uke. 

I morgen er det 17.mai og da skal jeg faktisk jobbe, men det gjør meg ingenting! 😀 Håper alle får en flott kveld og en nydelig nasjonaldagfeiring i morgen!

– Silje Bjørnstad –

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg