Dagens middag: Green curry kylling med stekte nudler

Jeg kan fort stå flere timer på kjøkkenet, men i dag ble dagens middag laget på under ti minutter, det er jo tross alt midt i siste innspurt av eksamenslesingen. I dag benyttet jeg meg av denne ferdigsausen fra Santa Maria og til tross for at jeg ikke er fan av ferdigprodukter så var denne helt utrolig god på smak!!

Stek kylling og wokgrønnsaker, tilsett sausen og la alt varmes i 2-3 minutter. Så lettvint! 😀

Tilbehør ble “nudelrester” fra gårsdagens middag. Disse varmet jeg opp i en stekepanne sammen med litt vårløk:

Og voilà: Kyllinggryte med green curry og stekte nudler:

Virkelig en enkelt, rask og digg expressmiddag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg