“Halleluja” + “DEN følelsen” = FERDIG UTDANNET ERNÆRINGSFYSIOLOG

Sånn reagerte jeg da jeg kom inn døra i ettermiddag:

Jeg har nemlig hatt min siste eksamen i ernæringsfysiologi i dag og det er en helt ubeskrivelig deilig følelse. 

“JUST DO IT”, sier Nike. And I DID IT. 

Jeg klarer faktisk ikke å stoppe og smile:


Eller å skrike av glede:

Ok, bare et siste bilde som viser at jeg ikke har mistet kontrollen helt:

To bachelorgrader i boks i en alder av 25. Da er det faktisk lov til å være glad OG stolt…. 😀

Jeg har ikke noe annet å si enn at i dag skal jeg virkelig unne meg denne gode følelsen samt NYTE den enorme gleden og lettelsen jeg har inni meg nå. 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! Jeg skal også bli ernæringsfysiolog, men har 4,5 år igjen hehe 🙂 Gleder meg til jeg er der du er i dag!

    2. Hm…skjønner at du må drive med ernæring og masse trening… Det speilet i bakgrunnen der gir ikke rom for mange grammene ut på noen sider… 😉 hehe

    3. Geriatriks: HAHA!! Det speilet der hang i leiligheten da jeg flytta inn 😉 Og uansett så blir det mest brukt som dekorasjon 🙂 Uansett så er det bare å gå lengre unna om ikke “alle grammene” skvises inn første gang man stiller seg foran speilet vettu 😉

    4. Nå som du er ferdig ernæringsfysiolog. KANSKJE du burde ernære deg selv litt? du har jo tydelig tein på spiseforstyrelser ALA anoreksia!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg