TILBUD TIL MINE LESERE: Kostanalyse til halv pris!

Siden jeg nå har fullført bachelorgraden i ernæringsfag, feires dette med å gi følgende tilbud: 
Få en grundig kostanalyse av ditt kosthold for kun 250 kroner!! (Ordinær pris er 500 kroner).

Gjennom en firedagers kostregistrering (3 ukedager + 1 helgedag) kan jeg gi deg informasjon og helsestatus om ditt kosthold i forhold til inntak av fett, karbohydrater, proteiner, vitaminer og mineraler. Du har også muligheten til å få tips og råd om hvilke justeringer som kan være gunstig for deg og ditt eksisterende kosthold for hvordan du kan spise sunnere – kanskje ikke så dumt nå rett før sommeren?

I en kostanalyse får du også diagram over vitamin og mineral-inntak og næringsstoff-inntak og hvordan du ligger ann i forhold til anbefalingene, og da råd du om hvordan eventuelle forbedringer kan gjøres.

EKSEMPEL: 

MINERALER:

NÆRINGSSTOFFER:

Høres dette interessant ut, eller ønsker du mer informasjon, legg igjen en kommentar eller send meg en mail på [email protected]. Tilbudet gjelder til 30.juni. 🙂

Jeg vil også påpeke at jeg har, som annet norsk helsepersonell, taushetsplikt og alle eventuelle personopplysninger og dokumenter behandles konfidensielt. 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

2 kommentarer
    1. Siste Liv: Ja, til en viss grad fordi du får det svart på hvitt hvordan gjennomsnittet er på næringsstoffetinntaket og da er det lettere å se og å forstå hvordan man kan gjøre endringer:) Så det vil absolutt bidra til en god start og utgangspunkt:) Det skal likevel sies at for større livsstilsendring vil jeg anbefale videre oppfølging med fokus på individuelle mål og å finne hva som vil bidra til motivasjon for hver enkelt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg