Halvamputert treningsuke

På grunn av at jeg er supergira på å klare 100 kilo i markløft før sommeren, det vil si FØRSTKOMMENDE FREDAG (31.mai), så vil denne uke bestå av minimalt tung trening. 


Det er det jeg skal gjøre liksom: 3×2 på 60 i markløft på tirsdag… Jeg kan i det minste gjøre litt annen lett trening og leke litt med “støtteøvelser”. 

Og jeg får i det minste kjøre litt benkpress og nå for tiden kjører jeg “Smolov Bench Jr”. Her snakker vi MYE benking med høy belastning og mye volum. Like it! 😀

Les mer om programmet her.

 

Ellers så drar jeg til Roma på førstkommende lørdag og blir der i 3 netter/4 dager. Dermed blir det noen “restitusjonsdager” med trasking der også. 

Anyway, nok treningsskravling. Mandag er her og en nye uke er i gang! 😀 Ha en finfin dag!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Når du studerte i Spania.. Hvordan var mulighetene til et bra kosthold og trening da?? =) Ble det mye “fyll”?? Jeg har lyst å studere der,men er litt “redd” for at jeg ikke vil klare å ha fokus på trening og ksothold som jeg har her..
      Hva likte du best av Spania, nett og Oslo?? =)

    2. Karoline: Hei! Mulighetene for et bra kosthold og trening er vel i bunn og grunn veldig avhengig av deg selv. Det er ikke noe problem å trene både utendørs og på ulike treningssentre i Spania, samt lage sunn og næringsrik mat 😉
      Når det gjelder spm om fokus i forhold til studier så er dette også avhengig av deg som person og din struktur/prioritering på studiet. Selv drikker jeg ikke alkohol, så for min del ble det ikke noe fyll, men jeg var selvfølgelig med ut på byen og lignende 🙂 Husk at du gjør dette for din egen del og derfor må du også prioritere studentlivet slik du mener er best. Jeg kan absolutt anbefale å studere i utlandet uansett, du vil få masse erfaring og lære mye om deg selv, medelever og ikke minst få muligheten til å oppleve masse herlig kultur, møte nye mennesker og se nye steder. Personlig trivdes jeg best med å være nettstudent fordi dette gir mye fleksibilitet, men det er helt klart en fordel å være strukturert og disiplinert.

      Lykke til med studiene, NYT studentlivet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg