Benkpress + kveldsjogging i går, totalt treningsfri i dag

Oslo kl 22.00 i går. 

Det ble en tur opp til Sognsvann i går også. P E R F E K T temperatur og løpeforhold i går kveld.

Jeg er alltid så motebevisst og tenker “match-match-match” da det gjelder treningstøy… Eller ikke. 😉 Jeg har blant annet merka at sokkene mine har en tendens til å skille seg ut, ruter/knallfarger/prikker/striper – whatever. 😉

Humøret og energinivået er det hvert fall ikke noe å si på! 😀

Og da ble det 5 km på beina i går.

I dag blir trening byttet ut med diverse ærender og litt sommerklær-shopping. Makstest av markløft er nemlig flyttet til i morgen så da er det H V I L E og oppladning som er stikkordene i dag. Sommerklær trenger jeg fordi jeg drar til Roma på lørdag, også er det jo ganske så varmt og greit i Norge for tiden også! 😀

Ha en herlig onsdag!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg