Klar for avreise:D

Kofferten er pakket og det viktigste er funnet frem (LES: pass og solbriller og redbull til morgendagens altfor tidligere avreise). I morgen klokken 06.40 tar jeg og to venninner flytoget til Gardermoen og deretter flyr vi ned til Roma! 🙂

Dermed blir det mest sannsynlig bloggpause på meg noen dager, men anbefaler å følge med på Instagram: siljebjornstad87

Jeg kan også anbefale å følge med på Vings Instagramkonto da en av de jeg reiser med jobber for reiseselskapet og kommer til å legge ut flotte bilder fra Roma der i løpet av oppholdet:

Resten av kvelden blir veldig rolig og forhåpentligvis blir det tidlig til sengs da jeg må opp ved femtiden… 

Kveldssnacks: Jordbær&vannmelon – snakk om sommerfølelse 

Ha en herlig helg. Jeg er tilbake neste uke, men har hotellet nett blir det sikkert noen bloggoppdateringer i løpet av Italiaturen! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg