Nye treningsjakke og sko – hverdagslykke

#Dætt-bekkentilt…. :p

Storebror og lillesøs Bjørnstad har vært i Sverige i dag (min andre sverigetur på under en uke! Men denne gangen var det Charlottenberg som ble besøkt) og her var det blant annet FEMTI PROSENT på en ALT sammen i en gedigen sportsbutikk. Jeg er sikker på at jeg kunne ha brukt hele dagen der, for å ikke snakke om å bruke mer penger enn det jeg faktisk gjorde. Likevel holdt jeg meg i skinnet og kjøpte kun to ting som jeg faktisk trengte: ny løpejakke og nye høye sneakers 

Skoene kostet opprinnelig 900 spenn, var satt ned til 400 og deretter halv pris av det igjen. Så det ble 250 kr for sko og 699:2=350 kr for Craft løpejakke. ME HAPPY 🙂

Dagens dessert:

svensk ispinne

Resten av kvelden går med til trening og venninnebesøk. Ha en herlig tirsdag! 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg