Tiden flyyyyr

Jeg virkelig nyter fridagene hjemme hos mamma og pappa for tiden, men tiden går så altfor fort. Egentlig skulle jeg ha gjort både det ene og det andre, men plutselig har hele dagen gått. Det tyder vel bare på at man koser seg når timene bare flyr, men det er jo alltid noe “man skulle/burde ha gjort”. Uansett, like viktig er det faktisk å ta seg en time eller to helt alene og bare senke skuldrene og faktisk bare sitte litt rolig. (Note to self: Kroppen din har godt av det også Silje, restitusjon..)

Her er litt av min torsdag:

Dagens toppturbilde:

Resultatet etter 2,5 time hos frisøren:


Bort med slitte og bleikede tupper, en skikkelig brunette-tilværelse føles mye bedre. 

Også ble jeg Lexie ned til elva slik at hun kunne bade. Jeg angret på at jeg ikke hadde med meg badetøy for det fristet veldig å kaste seg uti:

Helt alene med stille vann og helt fantastisk natur. Priviligert!! 😀

Dagens middag: Hjemmelagde hamburgere på grovt brød med salat

Dagens dessert: Jordbær med vaniljekesam

Her er det fortsatt nydelig sommervær så nå skal jeg ut å kaste ball med Lexie! 😀 

Ha en fin kveld 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg