FILM: Rumensk mark + anbefaling – 10 treningslåter

video:rumenskmark
Bare et bevis på at jeg faktisk trener i de finefine prikke-sokkene mine: En av dagens øvelser lettvekt rumensk mark (50kgX6repX4 sett) (Å filme seg selv på trening er dessuten genialt for å sjekke teknikk og utførelse på ulike øvelser – just a tip;) )

Og tips til treningslåter – godt og blandet for å si det mildt:

♪ Blurred Lines – Robin Thicke (DEN ULTIMATE FAVORITTEN FOR TIDEN. Er det noen som ikke går rundt og “skulderdanser” når de hører denne låta?! 😀

♪ ThatPOWER – Will.i.am feat justin bieber

♪ Fathers Eyes – Ask Embla

♪ Spectrum – Florence + The Machine

♪ Vannski – DJ Broiler

♪ Boten Anna – Basshunter

♪ Let Her Go – Passenger

♪ All My Life – Foo Fighters 

♪ Hungry Hearts – Nause 

♪ From Paris to Berlin – Infernal 

Nå må jeg løpe videre for å treffe de to herlige venninne mine som jeg reiste sammen med til Roma for noen uker tilbake.

Vi skal ha vegetarmiddag-aften! 😀 Mener å huske at vi skal lage kikerter-og-spinat-gryte, oppskrift kommer i morgen! 🙂

Ha en fin kveld! 

Les forresten mitt reisetips-blogginnlegg om en storbyferie til Roma her. 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

2 kommentarer
    1. Kristina: Haha, ikke sant!! Nettopp derfor det passet med tips til treningsmusikk på dette blogginnlegget her! 😉 Har egentlig i ørepropper med min egen treningsmusikkliste, men måtte bare filme ett sett for å sjekke teknikk:) Men kommer mye rart over høytalerne på ulike treningssentre;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg