Film: treningsglede

Å starte helgen med en formiddagsøkt på treningssenteret er for meg himmelen. Det er så deilig å bare være i sin egen verden uten å stresse med tanken på at man skal rekke ett eller annet eller være et sted om så og så lenge. I dag ble det blant annet en koseøkt med rumensk markløft med 5X5X60kg (Er jo i “deload phase” 🙂

video:rumenskmark

Følelsen av at kroppen bare samarbeider samtidig som den sliter er en egen gledesrus: TRENINGSGLEDE – Mestring av noe DU ikke har klart før, gledesfølelsen du kjenner etter en herlig treningsøkt – Følelsen av endorfinrusen som kommer i det du går ut av studioet – Energinivået som stiger og påfyll av overskudd som du lever på resten av hverdagen – Ubeskrivelig

Sånn som i går da jeg plutselig klarte å “klatre” over hele den derre stigegreia i taket på treningssenteret. Sist gang stoppet jeg jo da jeg skulle på de øverste trinnene. Hehe.. Så skulle jeg bare leke litt i går og plutselig så smatt jeg opp.

video:img9805

 

Happyface:

Og dagens restitusjonsdessert: Cottage cheese med NORSKE jordbær og søtningsmiddel. Smaker jo som riskrem! 😀

Ha en flott lørdag 🙂 – Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg