Føler meg heldig…. ….og mett!

Solør viser seg fra sin beste side:

I går kveld var jeg og 7 andre i familien på Skaslien Gjestgiveri der vi virkelig NØT noen fantastiske herlige smaksopplevelser. Jeg hadde kalvemørbrad med sesongens grønnsaker, urtepoteter og rødvinssjy:

Det var SÅ godt. Kjøttet bare smeltet i munnen samtidig som ordentlige kvalitetsråvarer bare arrangerte smaksfest i munnen min. YUM! ;D

I dag har jeg vært en snartur innom det lokale treningssenteret også, Condiz….

….før det ble fiskelunsj/middag med foliebakt laks med urteblanding, grønnsaker og et helt nydelig nøttebrød (kjøpte med oss hjem fra Skaslien i går): 

Namnamnam!

Nå tenker jeg å gjøre som denne her:

Nemlig å legge meg rett ned og bare slappe av. 😀

Ha en herlig onsdag! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg