Trening – “pressemeldingekspert” – “ernæringsekspert” – “rullepizza”

Dagen i dag begynte jeg med E T T E R L E N G T E T treningsøkt etter så altfor mange dager “ufrivillig treningsfri” på grunn av lange jobbdager og andre ting.

Så da var det veldig deilig å ta en rask og effektiv økt før jeg måtte haste videre til Høgskolen i Oslo og Akershus. Der var jeg nemlig en av fire “eksperter” som skulle vurdere og gi tilbakemelding på en del arbeidskrav angående pressemeldinger gjort av 3.årsstudenter på bachelorprogrammet medier og kommunikasjon (der jeg selv var student en gang). 

Nå har jeg kommet meg på kveldsvakt for Side2 der jeg blant annet har gitt mine meninger som ernæringsfysiolog til McDonalds nye frokostmeny:

Spiser du denne til frokost får du i deg 600 kilokalorier

 

Apropos mat, jeg må bare vise frem en fantastisk digg speltlompepizza-kombinasjon som til slutt ble en “rullepizza”:

Kalkunservelat med pepper + purreløk + paprika + ketchup/tomatsaus + ost + oregano = YUM! 🙂

Ha en finfin kveld! 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg