Happyface med energinivået på topp

God lørdag! 

Etter en relativ travel uke så er min lørdag viet til en laaaang og deilig treningsøkt, hjemmekontor-kos og alle sånne småting man ikke har fått gjort tidligere uka (LES: Ting som involverer vaskekost og grønnsåpe og sånn.. ;p)

Energinivået er det i alle fall ikke noe å si på (alt er som vanlig med andre ord). 😀 Også er det jo nesten blitt sommertemperaturer igjen! Hvert fall her i Oslo 🙂

Så da jeg kom hjem i går etter kveldsvakt på Side2 måtte jeg ut å løpe litt og det er så digg å bare kjenne beina gå helt av seg selv.  

Også liker jeg så godt å se alle de ulike lys- og skyggespillet som møter meg på veien når det er mørkt.  Det er vel ingen hemmelighet at jeg er stor fan av å leke med forskjellig lys, farger og skygger når det for eksempel gjelder å ta bilder og diverse. Det er naturen selv som gir deg de beste visuelle virkemidlene 😉

Ha en god lørdag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg