Hundepasser og proteingodis

Denne søndagen har jeg vært hundepasser for en liten staffordshire bull terrier 😀

Og denne firbeinte krabaten har MYE energi!

En av turene våre gikk opp til Grefsenkollen:

Også har vi lekt med ball både innen- og utendørs, og ikke bare en gang… 😉

Når “villdyret” endelig slokna lagde jeg meg søndagsgodis i form av proteinrikt snop:

Sjokoladeproteinbar…

…og proteinrike jordbærkuler.

YUMMY! 😀

Det er verdens enkleste oppskrift også, den kommer i morgen! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar
    1. Kjempe fin blogg du har laget! 🙂 Jeg blir veldig inspaired når jeg besøker denne. Men du! Jeg har akkurat deltatt i en sinnsykt konkurranse hvor du kan vinne en reise! Vil du ikke være med du og?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg