Travel torsdag og sen middag

Tjohei!

Den siste tiden har mildt sagt vært preget av så mye utrolig forskjellig og det har vært noen veldig innholdsrike uker. Med andre ord så er det mye som skjer for tiden og det er utelukkende positive aktiviteter og prosjekter! 😀 Mer detaljer rundt dette en annen gang 😉

I dag gikk jeg ut døra klokka ni og var hjemme igjen rundt åtte. Etter mye kontorarbeid og to møter hadde jeg så mye energi i kroppen at jeg så klart måtte ut å løpe litt nå på kvelden, men da jeg kom ned til Akerselva viste det seg at det var “ELVELANGS” noe som innebærer ulike stands med lysshow, salg av boller/kakao/kaffe, musikk, bildeutstillinger etc. Og dette var ikke første gangen jeg har tanken om å bare nyte følelsen av å løpe alene på tomme grusstier med musikk i ørene en deilig høstkveld, men at det bare var å glemme, det samme skjedde nettopp i fjor. Da hadde jeg ikke anelse om at turveiene langs elva var STAPPET med mennesker og tenkte at “det er jo bare å jogge forbi dem”. Eh, feil! Her går man omtrent i kø oppover veiene, så denne gangen snudde jeg tvert og tok noen bakkeintervaller et helt annet sted istedet – noe jeg virkelig har et “hat-elsk-forhold” til.

Men jeg ble da god og svett nok av det uansett i alle fall…..

Det blir sen middag i dag også, men gjett om jeg er klar til å nyte denne herlige kombinasjonen:

Ovnsbakt laksefilet med blomkålmos, smørstekt sopp og løk, og brokkoli.

NAM!

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg