Oslo Maraton

Denne helga ble det arrangert Oslo Maraton med rekordmange påmeldte. Jeg var ikke en av de sprekingene som stod på startstreken, men en av dem som gjorde nettopp det var denne mannen her: 

Copyright: Privat / Kristian Karlsen

Kristian er en som jeg tilfeldigvis begynte å spille Wordfeud med (jeg har dilla) for over 1,5 år siden (!!!) og denne daværende ukjente mannen har i løpet av denne tiden fått en god del verbale energiutbrudd fra en overentusiastisk treningsglad 25-åring på wordfeud-chatten. Ifølge Kristian førte min treningsglede og utstråling til at han selv begynte å kjenne på den gode følelsen og endorfinrusen trening bidrar med (og jeg fikk til og med tilsendt blomster hjem på døra!).

LER MER I DETTE TIDLIGERE BLOGGINNLEGGET: Utrolig, men sant

Kristian investerte i både joggesko og treningsklær og begynte å jogge. Han sa selv at han A L D R I hadde trent, men i fjor fullførte han sitt første halvmaraton (21 km) knappe 6 måneder etter at han begynte å trene. I år fullførte han sitt andre halvmaraton på rad, til og med i forkjøla tilstand.

DET ER SÅ UTROLIG KULT OG HELT SINNSYKT BRA JOBBA!  Så jeg vil bare si GRATULERER så masse til Kristian med nok et bra gjennomført halvmaratonløp. 

Så hvis du har et mål du lurer på om du klarer så er svaret JA. Alt er mulig bare man vil det nok og jobber for det. 

Det er en deilig tanke en mandagsmorgen det! 

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg