Jeg er forelska

Sjekk dagens fangst:

Varme løpetights og varm restitusjonstights fra 2XU <3

Selv om den varme løpetightsen er beregnet på å brukes mellom 0 og minus 15 grader så MÅTTE jeg bare prøve de i kveld.

Og med kombinasjonen av nytt treningstøy og en kropp som bare funker veldig bra for tiden, så var det en fryd å ta seg en løpetur i kveld. Det kjennes ut som beina bare flyr av seg selv og jeg har så mye energi i kroppen at jeg nesten hopper for annethvert skritt jeg tar. OG DET ER SÅ DEILIG! 

Dette må være en av de beste investeringene jeg har gjort når det gjelder treningstøy, første test bidrog alle fall til at jeg ble god og svett for å si det sånn. 

Men ikke nok med det, i tillegg ble så spanderte jeg på meg disse:

2XU varme restitusjonstights – og de er en DRØM å ha på seg. De ser kanskje små ut på bildet, men så er det jo også meningen at de skal sitte som et pølseskinn på kroppen, noe de også gjør 😉

 Så litt bilder fra svensketur: 

 

Biff Chop Suey + vårruller ble min middag i dag. 

I tillegg til de obligatoriske varene som blant annet karbonadedeig og diverse husholdningsartikler så har vi selvfølgelig også fått inn et nytt lager med proteinbarer samt disse to kalorifrie sirupene med jordbær- og blåbærsmak.

Men som dere ser er det ikke bare barer og sukkerfrie produkter her i heimen selv om man kanskje er over gjennomsnittet opptatt av både trening og kosthold. 😉 Så det så! 😀

(Jeg har forresten helt dilla på rosa Extra tyggegummi Bubble Mint <3<3<3)

Også har Sverige et så mye bedre og større utvalg når det gjelder omtrent ALT i forhold til hvordan det er her i Norge. Disse to for eksempel:

Cottage Cheese med eple/pære/vanilje og Cottage Cheese med ananas/pasjonsfrukt.

NAM!!

Til og med den svenske utgaven av Skyr smaker bedre.

 Vel, en finfin dag med finfin fangst for min del i alle fall! 😀

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg