“Ikke prøv dette hjemme”

Det som begynte med ønsketekning fra min side viste seg å ikke bli så vanskelig å få til i virkeligheten. For et par dager siden nevnte jeg nemlig til min herlige samboer at det hadde vært så kult med ringer man kunne lekt seg med her i leiligheten. 

Da jeg kom hjem fra jobb noen timer senere så hadde jammen Mr. Kreativ fått til å nettopp henge et par ringer i Iron Gym-apparatet så da var det bare å teste ut “det nye hjemmetrenings-utstyret”.

Det er klart det er begrensninger for hva man kan gjøre, men dips, muscle ups og generell dingling i dørkarmen er absolutt fullt mulig!

(Bare overse mitt konsentrerte “sinte”-tryne… Jeg er bare veldig fokusert . 😉 )

GØY! 😀

Fredrik står for muscle-up-øvelsen, jeg er ikke i nærheten til å forstå teknikken en gang, men en dag har jeg planer om å klare en jeg også! 😀

(Grunnen til litt dårlig kvalitet på bildene er fordi det er skjermdump fra videoklipp.)

Iron Gym-apparatet kan helt klart brukes til mer enn bare pullups og chins.

Ha en sprek søndag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg