Film: dagens trening

Trening gir meg bare så utrolig mye og noe av det beste jeg vet er å kunne ta en skikkelig lang økt med gode pauser mellom tunge sett uten å stresse fordi man må rekke ett eller annet. Og en slik økt hadde jeg i dag og da blir man såååå glad:

 

Jeg trente blant annet knebøy, markløft, dips, hipthrust, rygghev og mageøvelser i redcore.

Filmet noen sett i dag også for å se på teknikk og utførelse. (og ikke minst alle de flotte ansiktsuttrykkene man har! :p) 

Her er noe av det som ble gjort:
Hipthrust med 8repx3settx70 kg (som forøvrig kjentes latterlig lett ut. Begynte å trene denne øvelsen for cirka 5-6 uker siden, og da begynte jeg på 55 kilo. Nå trener jeg hipthurst cirka en gang i uka og for hver gang øker jeg med en mer repetisjon eller 2,5 kilo, så blir det spennende å se hvor det eventuelt stopper opp).

video:hipthrust70kgx8x3
Dips med sett på 10 rep – 9 rep – 8 rep:
video:img1693
Markløft 5x5x70 kg:
video:img1708

 

I tillegg skinner sola som bare det på fridagen min og energinivået er bare på topp!

Som en jobbkollega av meg ALLTID sier: “Livet er herlig”. 

– Silje Bjørnstad – 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg