Bursdagsgave på forskudd

Da var den helga snart over og jeg er faktisk veldig klar for en ny uke. 

De tre første dagene vil stort sett dreie seg om jobbings her og der (samt trening så klart… ;D) før jeg og Fredrik stikker til Stavanger på torsdag og blir der til søndag. Mer om det senere 🙂

I dag har jeg blant annet så vidt møtt mamma og pappa; jeg leverte bil til dem, de ga bursdagsgaver til meg. ;D Bursdagen er ikke før neste uke, men da er pakkene i hus hvert fall. 

Mamma: “Ja, den store esken er en miksmaster, fordi det sa du at du ønska deg.” (Snakk om å ødelegge spenningen da!!! HAHAHA!!!). Så siden min herlige mamma avslørte innholdet så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne pakke opp, selv om det er 8 dager til selve bursdagsdagen:

Og jammen var det ikke en miksmaster, og ja, det trengte jeg siden den forrige har tatt kvelden. THANK YOU 😀

Forresten, jeg har fått helt dilla på denne sangen og synger på den HELE TIDEN: 

Lorde – Royals

NYDELIG! 🙂

Ha en herlig søndagskveld.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg