Film: knebøytrening (med joggesko, planke og yogamatte(!)

Dagen startet med en herlig hotellfrokost før det ble en treningsøkt på et Sats-senter her i Stavanger:
Det jeg rakk var 5x5x58 kg i knebøy (i filmen har jeg på joggesko(!) på grunn av et helt forferdelig glatt underlag, jeg bruker ikke sko på beina til vanlig i denne øvelsen), benkpress, hipthrust 75x3x5 og pullups (3-4-3-3-max (6) stk)
video:img1874

Mens Fredrik koste seg på knebøysett med 140 kg og opp til 170 kg med planke på yogamatte. 😀 (Han har lagt igjen styrkeløfterskoene sine i Oslo.)

video:img1873
(Jeg prøvde meg litt uten sko på yogamatte jeg også, men ikke helt fan altså…)

Pullupstreningen min er jeg også i full gang med, med tanke på målet om å klare 10 stk innen året er omme.

video:img1878

 Her er et klipp fra siste settet der man skal ta så mange jeg klarer etter fire andre sett først. I dag ble det max-settet på seks stykk, og ja, jeg vet at teknikken ikke er den beste på dette settet, men da jeg skal makse slik som dette så tenker jeg kun på å få haka over…. ;p

Ellers så har vi selvfølgelig vært og sett på Styrkeløft VM og deretter spist en fantastisk god biffmiddag på “Bullock Steak Bar”:

Indrefilet med maisstuing, grønnsaker og rødvinssaus gikk ned på høykant for å si det sånn! 😀

Med andre ord, ingenting og klage på fra denne kanten! GOD HELG!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg