Film: Burdagstrening. Bilder: Preikestolen

Wheeee, jeg har bursdag i dag og det har blant annet blitt en helt fantastisk digg bursdagstreningsøkt tidligere i dag med for eksempel markløft 77,5kgx5x5 og benkpress med stopp.
video:mark775kgx5
video:benkmedstopp

Så kom jeg hjem igjen og fikk en helt fantastisk nydelig gave av verdens beste kjæreste. Den fortjener et eget blogginnlegg. Hah! Mer om gaver og bursdagsfjas senere 😉

Jeg lovte jo litt flere bilder fra den herlige turen opp til Preikestolen i går, så her er et lite bildedryss:


<3

Jeg har i alle fall en ganske så perfekt bursdag i mine øyne, så snakkes vi mer senere. 

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg