Film: Formiddagstrening og kalkunsalat

TJOLAHOPP! 😀 (Energinivået er farlig høyt akkurat her nå:D ) Jeg har nemlig akkurat kommet hjem fra en D E I L I G 2-timers treningsøkt.

Trening på formiddagen er virkelig det som passer best for kroppen min og jeg føler meg veldig heldig for at jeg faktisk har en hverdag hvor jeg selv kan være med på å styre hvordan jobb og arbeidsoppgaver, for det meste i alle fall. 😀
Som jeg har nevnt til det kjedsommelige så er jeg mest opptatt av å fullføre 10-pullups-planen min før 2014, så når det gjelder knebøy og frontbøy kjenner jeg veldig på dagsformen hvordan økta måtte bli. I dag ble det blant annet pullups med 6-6-5-6-6 rep samt litt leking med frontbøy igjen med 42,5 kgx4repx6sett og 50kgx1repx3sett:
video:422x4frontboy
Godkjent dybde? Eh, JA! ;p
video:frontboy
Dagens etter-trening-måltid/lunsj ble en superdigg salat bestående av kalkunrester, bønner, mais, agurk, paprika og stangselleri. Også en liten stripe med sennep på toppen (ja, det er utrolig godt, særlig på kylling- og kalkunretter! 😉 )

Dagens første dessert er også allerede på plass:

Pære med vaniljekesam med et dryss av søtningsmiddel/sukrinmelis 

Så enkelt, SÅ godt, så sunt. 🙂
Wrææææ, nok prat, nå må jeg komme meg i “hjemmekontor-modus” og faktisk skrive på andre ting. 
Ha en herlig torsdag! SNART HELG FOLKENS 😀
– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg