Film: I`m coming for you 10 pull-ups!! :D

For en herlig helg det har vært!
Jeg og Fredrik har blant annet slappet av med deilig SPA-dag og hotellovernatting i Sverige med massasje, ulike badstuer og bassenger, og masse digg mat. 
På hjemveien stoppet vi innom Charlottenberg så da ble det litt svenskehandel også. Men mer om Sverige og SPA i morgen, for etter at vi kom hjem i kveld så ble det en liten treningsøkt og et par dager med minimalt med trening og et ganske solid matinntak ga TRYKK på trening i dag med blant annet tangering på pers i pullups på 9 stk – noe som var RIMELIG deilig. 
Dagens pullupsøkt var på 6-9-6-6-6 sett, så neste uke blir det nok et forsøk på å klare målet på 10 stk før 2014. 😀
Jadajada, litt hjelp med beina, men haka er over stanga og armene er strekt ut før hver repetisjon. SÅ DET SÅ 😉
video:pullups

 Ekstra gøy var det fordi jeg prøvde meg på dette settet for 3 dager siden, men da var jeg ikke i nærheten til å klare settet med 9 stk. Så det å hvile litt innimellom er ikke så dumt det gitt. 😉

Å gjøre knebøy kjentes også veldig solid og bra ut i dag, og ettersom jeg har mer fokus på frontbøy og litt sånn “deload-fase” med knebøy for tiden så kjører jeg 3×3 med tunge vekter (å regne for min del selvfølgelig) og få repetisjoner:

video:625x3

I dag ble det 62,5kgx3x3.
Legg merke til de sinte, flotte og konsentrerte “løftetrynene” mine… 😉  <3
Det samme gjelder markløft: Få repetisjoner og tunge vekter. 
I dag stod 82,5kgx3x3 på programmet og etter en tung pullupsøkt var det tungt nok, men det gikk i  alle fall;)
video:marklft3x825

Også er det jo 1.desember i dag, noe som betyr advendtkalender! Og jadda, mamma har laget pakkekalender til dattera si i år også. Noe 26 år gamle Silje er veldig fornøyd med.

 Og ikke minst var det ekstra gøy at pakke nummer 1 i kalenderen var enda en kalender, nemlig flax. Mamma, du er best! 😀

Denne frøkna er i alle fall fornøyd med helgen og kroppen er kunne ikke vært bedre forberedt for en ny uke.

Nyt resten av søndagskvelden 🙂 

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Helt klart å ikke vinne noe i den gymmen der… kommer jo til å stå på toppen av seierspallen og stange i den pull-ups stanga…
      Heia på deg igjen jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg