Film: Frontbøy / Hipthrust

God torsdag!
Jeg jobber kveldsvakt på Side2 denne uka og da går det som regel i “sove-frokost-trening-lunsj-jobb-hilsepåFredrikpåkvelden”-rytme. 
Her er et par filmklipp fra gårsdagens miniøkt.
Først frontbøy 5x5x47,5kg:
video:frontboy475x5
Deretter hipthrust med 3settx8rep med 90 kg:
video:hipthurst 90kgx8
Som jeg har nevnt før så øker jeg med 2,5 kg i uka, så da får jeg se om jeg “hipthruster” 100 kilo snart… 
Apropos trening, videoartikkel nummer to i den tredelte serien om teknikk og styrketrening er publisert. Les saken her: De beste øvelsene for rumpe og lår

Også litt matprat på tampen – denne salaten holder deg god og mett  l e n g e:

Salat med grillet kylling, kikerter, agurk, paprika, mais og “kesam-aioli”. 

Om to dager er det helg og da skjer det mye jeg ser frem til! 🙂 Blant annet et lite styrkeløftstevne her i Oslo som Fredrik skal delta på også skal jeg hjem til Finnskogen for å være hundepasser i tillegg til at jeg har “treningsdate” på lørdag kveld. DET blir digg det!

 

Ha en herlig torsdag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg