Hverdag

 

God tirsdag! 🙂

Jeg har nettopp rukket en kjapp treningsøkt innimellom to jobbvakter og 2,5 kg på vektene opp fra forrige uke betyr 5x5x50 kg i frontbøy og 3settx8repx92,5kg i hip-thurst:

“Blodåre-popout” på siden av halsen min og “sintetryne” skyldes den enkle grunn at det ER tungt – men fy søren hvor deilig mestringsfølelse det er å gjennomføre de øktene og målene man setter seg… 🙂

Ellers så må jeg bare fortsette litt på “kjøttfri mandag” for den dagen i går ble avsluttet med helt utrolig deilig pakistansk vegetarmat sammen med to venninner. Vi delte på tre ulike retter hver med både grønnsaker, linser og kikerter:

 

Så besøk gjerne ShalimanTandoori Restaurant – den kan virkelig anbefales!

I morgen drar jeg til Bergen for å besøke ei venninne! 😀 Det betyr fly tidlig om morgenen – 1 overnatting – og fly tilbake igjen torsdag kveld. 

Les forresten denne saken jeg skrev for Side2 forrige uke:

– Frykter at mange gir feil inspirasjon

En sak hvor det er mange viktige poeng som blir påpekt av de to som er intervjuet i saken. 

 

Ha en herlig tirsdag!
– Silje Bjørnstad –  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg