Mobilblogg: Berrrrrgen

Da er jeg ankommet Bergen og det eneste “fly-bilde” jeg rakk å ta på turen var det øverste her. Mer husker jeg ikke før jeg sovnet og våknet til kapteinen som sa: “Mine damer og herrer, da har vi ankommet Flesland lufthavn – Bergen”:

Dagen har vært utrolig deilig og avslappende med blant annet “venninne-sladder”, sofa-chilling, helt utrolig digg asiatisk mat, og ikke minst en tur til Bergen sentrum der det blåste veeeeldig mye mer enn det enn Oslo-beboer er vant med.

“Pad Thai Nudler” – en HERLIG smaksbombe bestående av stekte nudler med kylling og grønnsaker.

Resten av kvelden blir enda med sofa-chilling med blant annet håndballkamp på TV. DIGG!!!

“Planta seg NEDI sofaen blant puteberg og pledd” 😀

– Silje Bjørnstad –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg