Film: Benkpress med kloss og frontbøy

Så der, her er to klipp til fra dagens treningsøkt. 
Benkpress med kloss: 40kgx5settx6reps: 
video:benkmedkloss40x6x5
Og litt frontbøy som begynte med 40kgx5rep, 45x4rep, 47,5kgx3rep og 50kgx2settx2rep:
video:frontboy2x50

Som jeg nevnte tidligere, på søndag skal jeg teste bøyformen! 😀

Ellers så skal jeg se “Hobbiten 2” i kveld, altså “Smaugs ødemark”. 

I morgen reiser jeg hjem til jul, men jeg skal ha hjemmekontor i jula da, så det blir ikke bare ferie for min del. Uansett skal det bli deilig med noen feriedager på bondelandet sammen med familie, firbeinte og venner man ikke har sett siden forrige jul 😉

 

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg