Ferie med jobbing

God 1.juledag!

Da var både lille julaften og selveste julaften “unnagjort” og det har selvfølgelig vært masse god mat, hyggelig samvær med familie, åpning av julegaver og generelt god stemning. 

Julestrømpe om morgenen den 24.desember er “et must”!

I dag og i morgen er jeg faktisk på jobb, men jeg har fått lov til å ha hjemmekontor så da slapp jeg og reise inn til Oslo med en gang. Så de neste kveldene blir det å møte venner og bekjente både her og der, før jeg reiser inn igjen til hovedstaden og kjæresten på fredag (3.dagen). 

Lexie var selvfølgelig veldig interessert i julematen i går: 

Og siden jeg går i kjole sånn 2-3 ganger i året så må jo det sjeldne tilfellet vises frem:

Nå må jeg komme meg på jobb! (LES: Gå opp i 3.etasje)

Ha fortsatt en nydelig julefeiring <3

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg