Svoooosj

Tja, her sitter jeg med hjemmekontor og i jobbemodus da.

Veldig deilig å ha et eget kontorrom å være på når man først skal jobbe hjemmefra i ferietider.  

9-17 jobb på dagtid og sosialisering på kveldstid gjør at dagene bare flyr avgårde. I kveld skal jeg til Kongsvinger for å møte en gjeng jeg gikk sammen med på videregående før jeg tar turen videre tilbake til Oslo. 

Det har ikke blitt så mange juleferiedager hjemme hos mamma og pappa denne gangen, men det har i hvertfall noen veldig deilige dager sammen med venner og familie. 

Men det er ingen tvil om at jeg kommer til å savne denne klumpen aller mest:

Lexie <3 

Nå må jeg haste videre i multitasking-prosjektene her.

Ha fortsatt en god romjul!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg