“Lille nyttårsaften 2013”

Enten om jeg jobber eller har fri så har døgnet så altfor få timer. I dag har jeg hatt fri og tenkte blant annet å få til en time på sofaen med litt kvalitetslitteratur (LES: Norsk Tidsskrift for Ernæring”). Men etter en treningsøkt, 1,5 time på Storo Storsenter for nødvendige ærender. (Tro meg, jeg går aldri dit hvis jeg ikke må), husvask og middagslaging så er det tid for å komme seg ut av leiligheten for å møte to vennepar 😀 Det er jo bare kos da <3
Knebøy, sumomarkløft, skråbenk og dips var det som ble gjort på trening i dag.
Her er et lite klipp fra bøyen (5x5x52,5kg):
video:kneboy525x5
Dagens middag:

“Kalkun i ønskereprise”

Jeg laget nemlig kalkun for noen uker tilbake med søtpotetmos, rødkål, fløtesaus og brokkoli som tilbehør. Og det var så deilig at jeg kjørte på med det samme til dagens fuglemiddag også 😉

I morgen er det siste dagen i 2013 og nyttårsaften. Jeg jobber på dagen, men skal til Asker sammen med kjæresten på kvelden <3 

Jeg tenkte å lage en slags “årsoppsummering” slik som jeg gjorde i fjor (det er jo så poppis i bloggverdenen….), jeg må bare få tid til det først…. 😉

Denne frøkna ønsker alle en herlig “lille-nyttårsaften-kveld”.

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg