Oppsummering av året 2013 – del 2

Her er del 2 av årsoppsummeringen med noen av høydepunktene og minnene fra 2013:

Jeg nyter late sommerdager hjemme i Åsnes/på Finnskogen
Toppturer, hundekos, fisketur og trening er det som prioriteres når man har sommerferie i hjemkommunen. 



Fredrik ble også med en tur “ut på landet” og ikke minst “topptur”. Da er det tydeligvis obligatorisk med “fleksebilder”. ;p

“Kroppsgrilling” på Hovedøya i Sommer-Oslo
Til tross for at jeg jobbet alle ukene hvor det var helt fantastisk sommervær i Oslo, så fikk jeg i alle fall to dager ute på Hovedøya med plasking i Oslofjorden i solsteiken. DET var deilig det.  


Oslo Fashion Week
Jeg og herlige jobbkollega Ida dekket Oslo Fashion Week for Side2/Nettavisen. Motevisninger, båtturer, moteartikler og Moods Of Norway-jubileumsshow er noe av det vi fikk være med på. 🙂


 

Fjelltur til Knutshøe

I slutten av august reiser jeg og Fredrik til Knutshøe sammen med et vennepar. Fantastisk topptur i herlige omgivelser og perfekt turvær! 

 




 

Presseturer med Opplysningskontoret for frukt og grønt (frukt.no)

Frukt.no inviterer meg på “pressetur til Toten” for å se på reddik- og kåltotproduksjon, og “pressetur til fruktbygda Gvarv” der nøkkelordet var “epler”.  Her ble jeg kjent med mange, nye og hyggelige matinteresserte mennesker, spist masse deilig mat og ikke minst fått en haug med inspirasjon og informasjon av frukt- og grønnsaksproduksjon og selvfølgelig mange oppskrift-tips.  


 

Tur til Stavanger og Preikestolen
I midten av november setter jeg og Fredrik kursen til Stavanger for å se på VM i Styrkeløft. Siden vi hadde bil så tok vi turen til Preikestolen den samme dagen hvor vi skulle reise hjem igjen og nok en fantastisk topptur blir fullført. 



Bursdagsfeiring
Fredrik scorer virkelig full pott og får meg ganske så satt ut idet jeg åpner bursdagsgave:

For MIN herlige kjæreste hadde nemlig laget en bok med masse bilder fra turer og opplevelser vi har hatt siden vi ble “mer enn bare venner” i 2012. 😉


Og sånt noe får en emosjonell Silje til å bli ganske så rørt og målløs. Ingenting kan måles i minner og bilder som inneholder så mange herlige og gode følelser, for å ikke snakke om interne greier. 

Hilser på 100-tallet på trening

Mitt første møte med “trap-bar”-markløft ender med å bli mitt første møte med 100-tallet på trening i slutten av november. Noen uker senere tar jeg dobbel-kroppsvekt i samme øvelse:

2xkroppsvekt trapbar og en liten pers i dips


Før året er omme har jeg som mål å klare 10 pullups, noe som blir gjort i begynnelsen av desember:

Tosifra pullups – check! 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg