Egoistisk lørdag: ME-time

Tjohei!

Endelig kunne jeg sove litt lengre enn til halv sju og lørdagen for min del startet ikke før halv elleve på formiddagen. Etter frokost var jeg på trening der jeg brukte noe sånt som 2 timer på 2 ulike øvelser. 😉

Knebøy (5x5x62,5kg):

og sumomarkløft (5×55, 5×57,5, 5×60, 5×62,5 og 5×65):

En fjerdedel av tiden går nok med til pauser mellom settene og en annen fjerdedel går nok med til oppvarming og uttøying på slutten av økta, bare så det er sagt. 

Selv om jeg er på treningssenteret i 2-3 timer om gangen betyr ikke det at jeg faktisk trener aktivt konstant hele denne tiden. 

Men jeg ble varm og svett nok i alle fall! Og ikke minst “endorfinruuuus”:

Happyface

Ellers så håper jeg å få tid til å endelig sette meg ned med dette bladet fra Norsk Tidsskrift for Ernæring (som jeg fikk før jul…).

Men det er så mye annet dilldall man skal gjøre og nå må jeg blant annet begynne med en artikkel som har deadline de nærmeste dagene. I tillegg til at jeg arbeider i Side2.no/Nettavisen er jeg freelancer og har en del andre prosjekter på gang. Jeg kan dessverre ikke avsløre noe før ting er publisert, men flere detaljer kommer nok i løpet av de neste månedene. Hjemmekontor og skrivemodus – here I come. 

Ha en herlig lørdag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg