Just take a moment, and relax

Enten om det er hverdag eller helg så er det ikke noe problem å få tiden til å gå for min del i alle fall. Men akkurat nå så måtte jeg bare ta fem minutter og “lugna ner kroppen”. 

Og trening er jo den beste terapien for min del, men noen ganger er det også fantastisk deilig å bare sette på høy musikk, tenne lys og legge seg rett ut på golvet. Å bare ligge der i fem minutter og kjenne at “det går greit om du ikke gjør alt du har planer om akkurat NÅ”. 

Jeg vet jeg er et energibeist uten like, og jeg elsker å ha masse forskjellig å gjøre, men jeg synes det er like viktig å vise at jeg også har noen stunder der jeg ikke gjør en dritt. 😉 

Og nå så begynte jeg å tenke på at jeg er så utrolig takknemlig for alt jeg får være med på, både i forbindelse med jobb, bloggen, enkeltmannsforetaket, og arrangementer via kjentfolk og kontakter. Og da er det på sin plass å bare ta seg fem minutter og tenke over det man faktisk er med på her og nå, alt man har, og alt man har fått gjort. Det er lov til å gi seg selv ros. Det er lov til å kjenne på en liten stolthetsfølelse over arbeid du vet har blitt satt stor pris på. Jeg tror det er minst like viktig i en hverdag hvor man ALLTID streber etter noe som er “enda mer perfekt”, “enda bedre jobb”, “enda høyere lønn” og så videre. 

“Smile, relax and enjoy life”

Nå skal jeg straks stikke til frisørtime (jeg har sunget “Kom skal vi klippe sauen i dag” i flere uker nå), før jeg skal hente Fredrik på jobb og deretter lage middag. (LES: Ringe og bestille pizza. Mi hi…)

Ha en herlig lørdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg