Fredagstrening og energifreak med happyface

Hei og god fredag!

Jeg sitter her knallfornøyd med dagens treningsøkt som totalt ble på 3 timer… (inkludert oppvarming, pauser, etc). Det er så deilig med fridager der man har god tid og virkelig bare være 100 prosent tilstede der man er og i det man gjør. I tillegg hadde jeg så mye energi i kroppen at jeg tok et spontant forsøk på ny chins-pers igjen, og jeg fikk KJEMPA meg til 13 stk:

video:13chins

Ja, den siste repetisjonen der er vinglete, men haka er over!! ;D

Ellers så ble det blant annet hipthrust med 3settx6repx105kg + 2settx8repx95kg. 
Her er sett nummer 2 med 105kg: 

video:hipthrust105kgx6

Og så ble det knebøy med 3x3x63,5kg (kjører kun 2 knebøy-sett i uka med 3×3 for tiden —> “Deload-phase”. 😉 )

Sumomarkløft med 75kgx5x5:

Og litt benkpress som det ikke er noe bilde av. 

Men med ny pers så er det selvfølgelig happyface-armene-opp-i-været-juble-bilde i alle fall:

Ønsker alle en god helg! Selv skal jeg jobbe, men i kveld skal jeg på venninnemiddag sammen med tre andre jenter. <3

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Liker slike inspirerende innlegg 🙂 legg meg gjerne til som venn om jeg skal følge deg 🙂
      – klem fra helgens blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg