Film: Lørdagstrening <3

Endelig lørdag og endelig en treningsøkt uten å måtte tenke på at man skal rekke en avtale eller noe lignende, men bare egentid med musikk i ørene og vekter <3
Spontant pers-forsøk på trapbar førte til 112,5 kg @53kg. Men jeg skal ikke pushe det med nytt 1RM-forsøk annenhver uke lenger nå.
video:trapbar1125kg

Ja, det går opp, og jeg holder ryggen rett, men det var tungt. (Sjekk høyrebeinet som starter “riste-dans”. ;p) I tillegg hadde jeg ikke akkurat ladet opp optimalt til perseforsøk i dag heller. Men gøy at det gikk og et bevis for meg selv at mye sitter i hodet, for kroppen kjentes ganske tung og slapp ut i dag. 

Ellers så ble det skråbenk, muscleup med strikk (som heller ikke fungerte noe særlig bra i dag), knebøy og stående roing. 

Men jeg er likevel fornøyd med lørdagen så langt og etter-trening-følelsen er like god som alltid. Ikke minst “ny-pers”-følelsen. 😀 

Nå er det 2-3 lompepizzaer som har blitt bygget i høyden med flere “etasjer med fyll” som skal nytes. 😉 

Tomatsaus, karbonadedeig, paprika, mais, ananas, rødløk, ost og oregano. Og selvfølgelig brokkoli ved siden av. 

Ha en herlig lørdag! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg