Film: Ny pers med 14 chins

Ny makstest på chins i dag, og det til og med hjemme i dørkarmen. 😉 Og jeg fikk kjempa meg til ny pers med 14 stykk. 
Utrolig dust av meg å ikke slå på lyset i alle rom, men ett videobevis er i alle fall bedre enn ingen videobevis. :p
video:14chins
Litt vinglebein på de siste repetisjonene, men med utstrakte armer og haka over på alle repetisjoner blir det godkjent pers. ;D
Og grunnen til at jeg “jukse-jumper” 1-2 ganger på slutten er bare for å forsikre meg at haka faktisk er godt over.
Obligatorisk juble-strekke-armene-opp-i-været-og-nyte-ny-pers-følelsen-bilde:
Jeg ble faktisk så overrasket og glad at jeg begynte å grine av glede. Ha ha! Dere vet: “Den følelsen”. ;p

Vel, 15 chins er ett av mine treningsmål for året, så da er det bare å fortsette med program og spesifikk chins-trening noen uker til.  😉

Senere i dag kommer det middagstips med fisk og banan-softis-dessert.

 

Og ja, forresten, GRATULERER MED MORSDAG TIL VERDENS HERLIGSTE MAMMA:

Ha en strålende søndag!

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Geriatriks: “Jeg vil takke mamma og pappa for at de alltid har vært der. Og Geriatriks, som alltid har heiet på meg og aldri har gitt opp troen. Jeg hadde ikke klart det uten dere”.
      ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg