Film: Mandagstrening

Tjohei! For det første, SÅ UTROLIG DEILIG det er å se sola igjen! 😀 Etter jobb ble det en treningsøkt og det var nesten som jeg følte at jeg trente utendørs en varm sommerdag. Slik går det når man tar knebøy-racket som står midt i sollyset. 😉

Når det gjelder knebøy-trening så er det nå lette vekter og mange repetisjoner som gjelder for denne skrotten de kommende ukene. I dag ble det blant annet 30kgx8, 32,5kgx10 og til slutt 35kgx6repx4sett – med stopp på boks:

video:knebymedboks

Så litt glutebrigde med 70kgx10repx3sett:

video:glutebrigde70kjgx10
Og så ble det skråbenk, floor press og dips i ringer. 

Ellers så kan jeg anbefale denne saken med Lene Alexandra Øien som er noe av det jeg har skrevet på jobb i dag:

– På det laveste var fettprosenten min på 13,5

Nå er Lene Alexandre redd for at “Strong is the new skinny”-trenden har gått for langt. 


(Copyright: Mediehuset Nettavisen, Lene Alexandra Øien (Instagram). 

Ha en fin kveld videre! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg