Kroppsvekttrening

God torsdagskveld!

Her har dagen gått i ett siden jeg stod opp og her er litt av hva jeg har drevet med på jobb i dag: 

Jeg har vært på Fitness Xpress og tatt bilder og intervjuet en PT angående kroppsvektstrening. I tillegg har jeg jo så klart fått kjørt meg litt selv også. 

Dette er i forbindelse med Side2.no så jeg legger ut link da sakene er klare og blitt publisert på nett! 😉

Jeg fikk prøvd med ulike øvelser både i ringer, på gulvet og i stang. For å si det sånn, denne kroppen er stiv som en stokk og har ikke alltid helt kontroll på alle bevegelser som skal utføres! ;p 

Men fy søren hvor gøy det er å prøve noe som ganske så ukjent og bare få ny respekt for kroppsvektøvelser. 

Her er en smakebit av treningsbilder med noen fantastiske herlige ansiktsuttrykk.

Haha. Jeg kan le nå da jeg ser bildene. Jeg lo ikke like godt da bildene ble tatt.. 😉

Nå er det litt sen middag her, men med pizza på menyen er det verdt det!

I morgen har jeg forresten planlagt smakstest av nye godteprodukter (inkludert kjeks og potetgull). Helloooo sukkerkick og blodsukkerfall-kropp klokka 14 sier jeg bare. ;p

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg