Film: dips i ringer og PIZZA

Tjohei og gooood søndag! 😀

En liten treningspers i dag med dips i ringer på 10 stk. Eller, jeg har egentlig alltid testet pers så hadde jo forsåvidt ikke noe å sammenligne med… 

video:dips10ringer
Litt vinglete bein i noen repetisjoner, men jeg har en helt annen kontroll nå enn bare for noen uker siden. Da var jeg jo ute og “svømte” med albuene, men de er tettere inntil kroppen nå og tettere skal det (MÅ det) bli for å få til den derre muscle up-en jeg drømmer om å klare… 
Og denne gangen blir det obligatorisk juble-strekke-armene-opp-i-været-perse-bildet (kan ikke skuffe to ganger på rad Geriatriks?!;) ):

Ellers så ble det sumomarkløft (3x3x85kg – “deload phase”, skal teste 1RM i løpet av de kommende ukene…)

Men det er lenge siden noen matbilder nå, så her kommer et lite tips til den deilig pizzakombinasjon: kyllingfilet + rødløk + paprika + fersk mozzarellaost (og ananas fordi jeg er en av de som digger ananas på pizza). 

Fersk mozzarellaost er så digg! Både i salater og smeltet på pizza og lignende. <3

I morgen er det en ny kjøttfri mandag og “vegisterkaker” står på menyen! 😉 Oppskrift kommer i morgen. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg