Film: chins og sumomark <3

Bittelitt treningssnakk:
I går trente jeg sammen med ei venninne midt i selveste ettermiddagsrushen. Jeg for min del er likevel helt i min egen verden og klistrer på meg fokusert-løfte-face da jeg skal gjøre det jeg skal. He he. I går ble det knebøy, benkpress og markløft.
Her er ett sett fra markløft`n: 65kgx7rep:
video:marklft

I dag ble det bitte litt hjemmetrening med blant annet chins, og det var bare tungt og forferdelig i dag, men jeg kom meg igjennom det jeg skulle med 8-11-8-8-10 reps. Her er settet med 11 reps:

video:chinstrening

Så ble det 12×3 pushups. 

That`s it :p

Og da er det selvfølgelig fristende å slenge med ett “se-så-fornøyd-jeg-er-trynebilde”, fordi jeg er jo glad og fornøyd:

Selv om jeg egentlig har mest lyst til å:

Legge meg ned å bare bli liggende.. “Det-sprenger-i-hodet-har-syre-i-armene-få-det-til-å-forsvinne-følelsen”…

Neida, og selv om det ikke ble så mye så er litt bedre enn ingenting! 😀 

Ha fortsatt en herlig onsdag. Snart helg igjen jo! 

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Hmmm…her skulle jeg sette meg å se på nok en brillefin video av deg briljere med å trekke huset nedover 11 ganger……og så ser jeg en røykvarsler montert på veggen….på veggen…?? Hang meg helt opp i dette… Er dette noe nytt?? Eller rekker dere ikke opp til taket noen av dere? hva skjer….? eller er det bare noe som ligner på en røykvarsler?? si det daaa…. Den lille hjernen min går helt i spinn her…..,

    2. Geriatriks: He he! Forstår hjernen din kverner godt nå!;p Men må dessverre skuffe deg og si at det ikke er en fancy “veggmontert” brannvarsler. Det er en lufteventil;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg