Styrkeløft 28.-30.mars

28.-30. mars arrangeres første Najonale utstyrsfrie styrkeløft-stevne i Oslo. 

Nei, jeg skal ikke delta (jeg er ikke en aktiv styrkeløfter, jeg er bare stor fan av treningsformen;) ), men JA jeg skal selvfølgelig se på!

Planen er å være publikum alle tre dagene, men i alle fall lørdag, for da skal Fredrik opp på plattingen. 😀

 

Løftetrynet til Fredrik :p 

Dette er virkelig noe jeg vil anbefale å få med seg hvis man har anledning. Man får så inspirasjon og kunnskap av å se både samholdet blant deltakerne og ikke minst den enorme styrken og teknikken de viser gjennom knebøy, benkpress og markløft. 😀

I tillegg er det GRATIS inngang! Så bli med meg og hei fram alle de dyktige utøverne denne helgen! 😀 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg