Mandag

God mandag!

Siden jeg har jobbet i helga har jeg fri i dag så nå på formiddagen skal jeg ned til sentrum og fikse meg nytt pass. Så dagen starter altså på passkontoret på Oslo Politistasjon og jeg har (dessverre) hørt rykter om stor sannsynlig for laaaange køer der nede. Bah.

Men nytt pass er noe jeg MÅ ha siden det straks går ut. Og jeg og Fredrik skal jo ut å reise i mai og juli så da er det greit å ha ting i orden 😉

I mai er det “sydentur” med all-inclusive-5star-hotell til Tunisia (jeg har vært i de “tradisjonelle sydenlandene” som Spania, Hellas (og Egypt) og vil alltid besøke et nytt land når jeg først skal ut på tur, så da ble det Afrika-landet Tunisia denne gangen 😀

Mens i juli skal vi visstnok en langhelg til Praha. Den turen ble mer eller mindre bestilt ganske så spontant, men jeg angrer i alle fall ikke! Jeg ELSKER jo å reise!

Ellers så er det jo KJØTTFRI mandag i dag. Litt usikker på hva som blir dagens middag faktisk, men er ganske sikker på at det blir noe med quorn i alle fall. 

Så spørs det om jeg ikke tar meg en tur ut i Oslo-skogen da været er så fint som det er nå. <3 

Ønsker alle en herlig solskinnsdag og en fantastisk god start på en ny våruke 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg