Film: Spontan og uventet pullupspers (11 stk)

Under gårsdagens treningsøkt så skulle jeg bare teste pullups-formen, noe som endte med overraskende pers på 11 stk – uten oppvarming eller mental forberedelse. Så mulig jeg hadde klart 12 hvis jeg hadde visst at styrken var så grei som den var. 
video:img4099

Jeg har ikke trent pullups siden pullups-prosjektet på “klare 10 stk før 2014” i desember så det er jo gøy å erfare at styrken ikke nødvendigvis forsvinner selv om man ikke trener den spesifikke øvelsen det er snakk om.  

Ett treningsmål for 2014 er faktisk å klare 12 pullups, og etter gårsdagen så har jeg på følelsen at det skal gå i boks. ;D

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar
    1. Hei, så fin du er og du har en nydelig blogg!
      Har spørsmålsrunde på bloggen, alle som skriver ett spørsmål får en kommentar tilbake;)
      Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg