Film: Chins med partner og påsketrening

Hei!

ENDELIG fungerer videoopplastingen igjen. Så da tenkte jeg å dele to klipp fra noe av påsketreningen til meg og Fredrik. Riktignok er det Fredrik som trener her da, mens jeg henger bakpå:

Chinups med partner/ekstra vekt:

video:chinsmedpartner

Første gangen henger jeg bakpå, men ifølge Fredrik er det mye bedre når man henger foran, slik som her:

video:vid20140416212009

Jeg har også fått trent litt, selv om formen/styrken har vært så som så. ;p

Men det har da blitt litt av blant annet bøy, markløft og chins. 

 I morgen skal jeg faktisk jobbe litt. Det er riktignok hjemmekontor, men det er nok å gjøre og samtidig blir det litt deilig å begynne på`n igjen etter noen late feriedager 😉

Fortsatt god påske til dere alle 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg